26 березня відбувся обласний етап турніру юних істориків в онлайн режимі. Участь збірної команди Любомльської ТГ відбулася на базі Любомльського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2. Нашу громаду на змаганнях представляли учні Любомльського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 , учні «Любомльського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст. – гімназія ім. Наталії Ужвій», учні Куснищанського закладу освіти. Напередодні , 25 березня на платформі Google meet відбулося онлайн жеребкування команд області . 20 команд області комп’ютерна програма розподілила на чотири групи по 5 команд . Наші школярі змагалися з однолітками з Ратнівської , Шацької громад, Підгайцівської школи, школи Мар’янівської ТГ (Горохівщина).
Турнір проходив з використанням того ж онлайн сервісу. Першими роль «доповідачів» випала учням нашої громади.
Наймолодший учасник команди – восьмикласник Шостак Дмитро, попри свій перший виступ на турнірах, разом з командою гідно висвітлив проблемне питання «Реконкіста: меркантильність іспанських авантюристів чи відродження хрестоносного руху»
Козир Сергій, учень 10 класу, з підтримкою команди «рецензував» доповідь і опонування суперників з питання «Італійський фашизм модель суспільства консенсусу чи різновид соціалізму»
Завершувала участь в останньому турі змагання в групі учениця гімназії нашого міста Оксюта Ірина , вона була в ролі «опонента». Капітан , делегований командою, з’ясовувала в дискусії з «доповідачем» і «рецензентом» від інших команд вирішення питання «Річ Посполита у другій половині XVIII ст.: спроба модернізації державного устрою чи об’єкт маніпуляцій Австрії, Прусії та Росії на мапі Європи".
В підсумку, наша команда посіла третє місце у відбірковій групі. Попри протиепідемічні заходи безпеки і віртуальний онлайн формат , технологічність спілкування , учні навчальних закладів області і керівники команд позитивно оцінили проведення турніру, діти отримали можливість поглибити свої знання з історії, потренуватися в мистецтві риторики і дискусії, умінні знаходити «золоту середину» в проблемних питаннях.
Залишається сподіватися, що наступні змагання пройдуть у звичному режимі та в «живому спілкуванні»
|