Моє портфоліо
Посилання Переглянути на Диску Google
Я, Кривдік Григорій Васильович – на перший погляд звичайний, молодий чоловік, який для незнайомців інколи зовсім не виглядаю вчителем. Але насправді за цією оманливою зовнішнюстю захована людина, життя якої пов’язане з освітою. Навчаючись у вузі, та здобуваючи знання, я ніколи не задумувався над тим, як відносно легко при бажанні та наполегливості їх самому здобувати, і як тяжко передавати дітям, запалити їхню цікавість, зацікавити своїм предметом, а головне – щоденно, на власному прикладі показувати, що наполеглива праця дає результат. Предмет історії, вважаю, – це інструмент, за допомогою якого потрібно реалізувати надмету – виховання справжнього патріота свої держави. Звісно, об’єктивніше про мене і мій шлях розкажуть друзі, колеги чи учні школи, але часто я тепер аналізую еволюцію студента-випускника до тієї людини, якою я раз є, і можу сказати з впевненістю: в мене все вийшло, я зміг стати педагогом. Що можу розповісти про себе? Чого досяг, навчився? Якими словами можна змалювати власний педагогічний портрет? Я – молодий, енергійний вчитель історії, який вже за «перші роки своєї діяльності досяг певних успіхів в роботі, здобув повагу серед колег та учнів. Завжди стараюсь працювати по-максимуму, вимогливий до себе, прагну вдосконалюватись, бути інноваційним в роботі. Такі ж якості стараюсь виховувати в учнів. Тож недаремними є слова В. Короленка: «Треба самому багато знати, щоб навчати інших». Запорукою успіху вважаю творчий підхід і високе почуття обов'язку. Разом з вимогливістю до свого предмета, учні завжди знають, що я готовий поспівчувати в разі невдачі, піти на зустріч в разі потреби, вмію щиро порадіти успіху. Впевнений, що обдарована дитина допоможе сама собі, якщо її підтримати. Колеги характеризують як учителя, що виходить за межі уроку та навчальної програми. Так, я – звичайна людина, зі своїми проблемами та недоліками. Я пропоную, раджу, часом не погоджуюсь. Маю своє бачення, але не нав'язую його ні своїм учням, ні колегам, бо поважаю думку інших. Вважаю, що для будь-якого початку потрібен перший крок. Я допомагаю його робити своїм учням.